Ocean Wide







Ocean Wide - The after



Look outside

It's already light and the stars ran away with the night

Things we're said, words that we'll try forget,

It's so hard to admit I know we've made mistakes

I see through all the tears but that's what got us here



[Chorus:]

If love is an ocean wide

We'll swim in the tears we cry

They'll see us through to the other side

We're gonna make it

When love is a raging sea

You can hold on to me

We'll find a way tonight

Love is an ocean wide



I'll stay right here

It's where I'll always belong

Tied with your arms

Days like this, I wish the sun wouldn't set

I don't want to forget

What made us feel this way

You see through all my fears

And that's what got us here



[Chorus]



Love is an ocean wide enough to forget

Even when we think we can't











最近起床都會聽這首歌

一直重複的播放

一如往常的早起

吹著涼涼的冷氣在書桌發呆

想今天要幹嘛

想昨天做了什麼

許個願就出門吃早餐

在途中聽ipod 也是聽這首

很簡單的旋律但是我卻很喜歡

總能讓我靜下心來想事情

也能靜下心來看看書學習新東西

今天沒有下雨但我卻會刻意記得要帶雨傘

但卻忘了帶書本出門

一直快到早餐店我才意識到自己沒有帶書過去看

又懶得回去拿

好在今天早上 Jill有來

不然我就又要發呆浪費時間了

Jill在打NPO的報告(教授要求要100頁...)

剛好還有令一本NPO的書我就拿起來研究一下為什麼很難看

真的...不是很好看

但一開始我翻到要如何去募款

和分析募款方式的背後影含的意義

還看到一個可憐感人的外籍男子故事

比較讓我感到無趣的是經營 NPO沒有控管好捐款用向的例子

而且又出現紅十字會...

沒有留言:

張貼留言

蔡松霖
Related Posts with Thumbnails